ERP HABER – Kayserigaz, Elsys danışmanlığında SAP CRM çözümü kullanılarak hayata geçirilen müşteri ilişkileri yönetimi projesiyle enerji sektöründe bir ilke imza attı.

Müşteri memnuniyetini tüm süreçlerinin odağına alan Kayserigaz, Elsys’in danışmanlığında yürüttüğü SAP CRM Utilities projesini Türkiye’de ilk uygulayan şirket oldu.

Kayserigaz SAP CRM Utilities projesini Türkiye’de ilk uygulayan şirket oldu

Kayserigaz etkileşim merkezi uygulamasında İş İletişimi Yönetimi (BCM) entegrasyonunu da gerçekleştirerek müşteri ilişkileri yönetimi alanında dünyada ilkler içerisinde yerini alan teknoloji yatırımını tamamladı.

Elsys danışmanlığında hayata geçirilen CRM Utilities projesi ile Kayserigaz, tüm iletişim kanallarının tek platformda yönetilmesini sağlayarak, bilinen salt çağrı merkezi uygulamalarının dışında etkileşim merkezi ile müşterilerine sunduğu hizmetin kalitesini artırıyor.

CRM içerisinde, takip edilen tüm iş süreçlerinde; gelen, giden telefon aramaları, hat talebi, fırsat ve tekliflendirme süreçleri, şikayet ve talep, gerçekleştirilen kampanyaların takiplerinin geliştirilen özel çözüm doğrultusunda bina ve tüketim noktası bazında dahi takibi sağlandı. Sağlanan bu takip Coğrafi Bilgi Sistemi ile entegre edildi ve eş zamanlı olarak gerçekleştirilen tüm bu iş süreçlerinin GIS üzerinde de takip edilebilmesi sağlandı. Böylece harita üzerinden hangi noktada satış öncesi ve sonrası hizmet verilip verilmediği, hangi noktada pazarlama faaliyetlerinin yoğunlaştırıldığı, nereden ne kadar şikayet alındığı ya da arama geldiği yönündeki bilgiler, görselleştirilmiş şekilde izlenebiliyor.

CRM ISU içerisinde abone olabilecek potansiyel binaların takibi, bu bina ve tüketim noktalarına gerçekleştirilen pazarlama faaliyetlerini, satış süreçleri ile bütünleştirilerek uçtan uca çözüm sağlanıyor. Proje kapsamında,  pazarlama-satış, anket yönetimi, etkileşim merkezi ve kampanya yönetimi uygulamaları gerçekleştiriliyor.

BCM uygulamasının sunduğu teknolojik alt yapı ile Kayserigaz, e-posta ve telefon iletişim kanallarının tek platformda yönetilmesini sağlamış oldu. Bu kapsama, sms ile müşterilere farklı alanlarda mesaj gönderme ve chat gibi etkin iletişim kanallarının da entegre edilmesi planlanıyor.