Dünyanın lider kurumsal bulut bilişim firması Salesforce’un iş ortağı Ritmus Türkiye, Salesforce çözümleri ve başarı hikayelerini paylaşmak üzere 23 Eylül Cuma günü WYDHAM GRAND İSTANBUL’da yaz sonu kahvaltısı düzenliyor.

ritmus

Ritmus Türkiye, yarım gün sürecek bu etkinlikte Salesforce ve Ritmus Türkiye’nin üst düzey yöneticilerini, Salesforce çözümlerini yakından tanımak isteyen şirketlerle bir araya getirecek.

Kahvaltı ile başlayacak etkinlikte açılış konuşmasını Salesforce.com Türkiye ve Yunanistan Yöneticisi, Egemen Erşan gerçekleştirecek. Erşan’ın açılış konuşmasını, eski TÜBİSAD Yönetim Kurulu Başkanı ve şuanda Ritmus Türkiye Yönetim Kurulu Başkanlığını yürüten Orhan Göksal’ın konuşması takip edecek.

Coca Cola, Etkinlikte Salesforce Başarı Hikayesiyle Yer Alacak

200’ü aşkın ülkede, 3.600’den fazla ürün çeşidiyle dünyanın en büyük alkolsüz içecek şirketi Coca Cola’nın Salesforce başarı hikayesi, etkinliğin dikkat çeken ayrıntıları arasında.”

Ritmus Türkiye’nin ilk etkinliğinde, her gün milyonlarca ticari işlemini Salesforce Sevice Cloud, Sales Cloud, App Cloud ve Salesforce Chatter üzerinde gerçekleştiren Coca Cola’nın başarı hikayesini Coca Cola Enterprises CIO’su Esat Sezer anlatacak.

ritmus ali demirRitmus Türkiye Genel Müdürü Ali Demir, etkinliğe katılımın sağlayacaklarıyla ilgili olarak, Salesforce çözümlerini kullanmayı planlayan şirketlere dünya içeçek devi Coca Cola’nın Salesforce başarı hikayesinin, servis hizmet kalitesinin gelebileceği nokta hakkında önemli fikirler verecek nitelikte olduğunu belirtiyor ve sözlerine şöyle devam ediyor:

“Ritmus Türkiye olarak, bu ilk etkinliğimizle Salesforce çözümlerini yakından tanımak isteyen şirketlere, Coca Cola başarı hikayesini ayrıntılarıyla dinleyebilme fırsatının yanı sıra, Salesforce.com ve Ritmus Türkiye’nin üst düzey yöneticileri ile bir araya gelebilecekleri ve yeni iş ilişkileri kurabilecekleri bir platform sunuyoruz. Firmaların müşterilerine en yüksek seviyede müşteri hizmeti sunmasını sağlayan Salesforce çözümlerini, en güzel başarı örnekleriyle ihtiyaç sahibi şirketlerle buluşturacak olmaktan mutluluk duyuyoruz. Etkinliğimizin, satış öncesi, satış, pazarlama ve servis süreçlerinde nasıl değer yaratabileceğimizi, bu süreçleri nasıl en verimli şekilde yönetilebileceğimizi göstermek ve bunlar üzerinde konuşmak için önemli bi platform olduğunu düşünüyorum.” dedi.

kayit-ol-button

Etkinlik Gündemi